Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

2019 İLK YARISINDA TOPLAM CİRODA YÜZDE 50 BÜYÜME

12.06.2019 - 14:00

Venezia Mega Outlet yılın ilk yarısında bünyesine eklediği yeni mağazalarla toplam ciroda yüzde 50 büyüme sağladı. Perakendeyi hareketlendirmek ve aynı zamanda müşterilerine daha uygun fiyatlarda ürün sunmak için düzenlediği İndirim Panayırı da bayram alışverişinde yoğun ilgi gördü. 

Venezia Mega Outlet, 2018 yılına oranla 2019 ilk yarısında toplam ciroda yüzde 50 büyüme gerçekleştirirken, bünyesinde yer alan uluslararası birçok markada yüzde 60’a varan ciro artışı yakaladı. Dünyaca ünlü zincirlerin de yer aldığı 9 yeni markanın geçtiğimiz ay itibariyle açılışını gerçekleştiren AVM son olarak Starbucks’ı bünyesine katarak yüzde 100 doluluğa ulaştı.

İndirim Panayırı’nda Uzun Kuyruklar Oluştu

Outlet AVM olmanın verdiği fiyat avantajlarına ekstra indirimlerin de eklenmesi ile İndirim Panayırı, tüketicilerin yüzünü güldürürken, ciro artışlarıyla mağazalarda da hareketlilik sağladı. Tekzen, Siemens, Yataş, Vestel gibi ilgi gören 30 markanın yanı sıra Çarşı Pazar katındaki esnafın da katıldığı İndirim Panayırı yoğun katılımla metro katında gerçekleşti.

Bayramda Venezia Mega Outlet’i tercih eden İstanbulluların yanı sıra şehir dışından gelen turistler avantajlı alışveriş fırsatları ile birlikte Venedik’in eşsiz sokaklarını keşfedip, kanallarda gondol turu yaptı.

GGG

Yukarı