Ana içeriğe atla

https://www.dsdamat.com/

 

‘ÜST DÜZEY HİJYEN’ HER DÖNEM ÖNCELİĞİMİZ OLDU

11.11.2020 - 10:14

Smart Play & Funnyday hijyen konusunda aldığı tedbirlerle dikkat çekiyor. Hijyen ve güvenlik önlemlerini konuştuğumuz Şirket Ortağı, Tmr Eğlence Merkezleri Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Kaykaç, “Yüzde 100 Temiz ve Hijyenik’ ortamları müşterilerimizin kullanımına sunuyoruz. Bu misyonu sadece salgın dönemi değil, öncesi ve sonrasında da özel olarak ele almış bulunuyoruz.” dedi.

AVM’ler, hijyen açısından güvenilirliğini ispatlatma adına COVID-19 Güvenli Hizmet Belgesi almaya başladı. Bu girişimi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Kış mevsiminin gelmesiyle AVM’ler, salgın ortamına rağmen, hayatımızın önemli bir parçası olduğunu bir kez daha ortaya koyuyor.Sadece Covid-19 açısından değil, genel toplum sağlığı açısından “güvenilir olmak” çok önemli. Özellikle kış aylarında grip ve türevleri ile ciddi şekilde mücadele ediyoruz. Bu kapsamda AVM’lerin bilimsel önlem almaları, muhtemel salgınların önüne geçme açısından gereğini yapmaları ve sonuçta Güvenli Hizmet Belgesi almaları çok kritik ve önemli diye düşünüyorum.

AVM’lerin en değerli paydaşı eğlence sektörü. Peki firma olarak hijyen ve sağlıklı bir ortam sağlama adına aldığınız tedbirler neler?

“Eğlence” artık AVM’lerde önemli bir ayraç ve çekim gücü. Bu açıdan konuyu yıllardır markalarımız olarak ciddi anlamda ele alıyor, her dönem “üst düzey hijyen” sağlama amacıyla operasyon yapıyorduk. Smart Play & Funnyday olarak operasyon yönetimimiz, bakterilere karşı mücadele, nano temizlik, bakanlık onaylı malzemelerin kullanımı, düzenli ilaçlama, günlük temizlik hatta anlık temizlik gibi bakış açıları ile “Yüzde 100 Temiz ve Hijyenik” ortamları müşterilerimizin kullanımına sunuyor. Bu misyonu sadece salgın dönemi değil, öncesi ve sonrasında da özel olarak ele almış bulunuyoruz.

Bu tedbirlere müşterilerinizin tepkisi nedir? Nasıl dönüşler alıyorsunuz?

Müşterilerimizin bizden yana gerçek anlamda hiç şikayeti yok. 12 yıldır markalarımız temizlik konusunda hiç eleştri-şikayet almadı. Müşterilerimiz daha eğlence merkezlerimize girdiği anda, temiz ve aşırı hijyenik ortam onların dikkatlerini çekiyor. Bu konuda ciddi takdir alıyoruz diyebilirim. Smart Play & Funnyday için yüzde 100 müşteri memnuniyeti birinci hedef olup, müşterilerimizin olumlu tepkileri ve değerlendirmeleri bizim için çok değerlidir.

AVM’ler bu zorlu süreçte eğlence sektörüne ne kadar sahip çıkıyor? AVM’lerden beklentileriniz nelerdir?

Aslında bu dönem her paydaşın birbirine  sahip çıkma dönemi. Bizim şirket anlayışımız “sadece biz yaşayalım değil, hep birlikte ayakta kalmalıyız” şeklinde olduğu için, bulunduğumuz lokasyonlardaki AVM’lerimizle süreci “ortak çıkar” anlayışı ile yönetiyoruz. Bir anlamda birbirimize sahip çıkıyoruz. Smart Play & Funnyday, bulunduğu her lokasyonda bu sıkıntılı süreci uyun içinde ilgili yönetimlerle yürütmektedir. Bu sürecin aşılması anlamında inşallah sona geliyoruz. Tüm paydaşlarımızla beraber omuz omuza bu süreçten Türkiye olarak başarı ile çıkacağımıza Smart Play & Funnyday olarak inancımız tamdır.

ds

Yukarı