Ana içeriğe atla

S

 

Dijital dünyada ‘tasarımın gücü’ kazananı belirliyor

10.03.2017 - 16:32

YEMEK SİPARİŞİNDEN, BANKACILIK İŞLEMLERİNE, UÇAK BİLETİ ALIMINDAN, ONLİNE ALIŞVERİŞLERE KADAR GÜNÜN HER ANINDA HAYATIMIZIN İÇİNDE OLAN İNTERNET ORTAMINDA; MARKALAR DA HEM KENDİLERİYLE HEM DE RAKİPLERİYLE BÜYÜK BİR YARIŞA GİRİYOR. ONLARCA MARKA ARASINDAN SIYRILIP DİJİTAL ORTAMDA FARK EDİLİR OLMAK İSE YARATICI TASARIMLARA İMZA ATMAKLA SAĞLANABİLİYOR.

Markaların dijital dünyada izledikleri yol her zaman hedef odaklı olmayabiliyor. İstediği her zaman hedef odaklı olmadığı için bu noktada strateji belirleyicilere çok iş düşüyor. Farklılık, yenilik, yaratıcı düşünme ise tasarımda en önemli unsurlar olarak göze çarpıyor. CRM Medya Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Becer, “Dijital pazarlama, bugün dünyanın vazgeçilmez kanallarından biri. Bu nedenle markalar, her gün değişik fikirlerle ve isteklerle karşımıza çıkıyor. Fakat müşterinin istediği, her zaman hedef odaklı olmayabiliyor. O noktada CRM Medya olarak, müşterilerimize izlenmesi gereken doğru stratejiler hazırlıyor ve bu stratejileri hayata geçirirken de dijital dünyaya uygun ve farklı tasarım çalışmaları belirleyerek yolumuzu çiziyoruz” diyor.

“MARKANIN ÇEKİCİLİĞİNİ ARTIRMADAKİ EN ÖNEMLİ YOL DİJİTALDEN GEÇİYOR”
Dijital alanda devrim yaratan markaların müşterilerinin ihtiyaç ve taleplerine en doğru tasarım stratejisiyle karşılık verenler olduğunu belirten Becer, “Günümüz şirketlerinin müşteri deneyimlerine çok önem verdiğini gözlemliyoruz. Takipçileri için markanın çekiciliğini artırmadaki en önemli yol ise dijitalden geçiyor. Bu noktada, gelişmeyi destekleyecek temel bileşen, tasarımla birleştiğinde büyük markaların doğuşunu hızlandırıyor. Bir şirket ya da marka, kamuoyuyla paylaşacağı yeni ürünü geliştirmeye başladığı zaman, yeni müşteri deneyimini öngörmek zorunda. Ve takipçisiyle kurabileceği ilişkiyi yeniden tasarlamak… Çünkü bu ilişki, dijital teknolojilerle güçlendirilip destekleniyor ve ardından kişilerin ve süreçlerin yeniden keşfedilmesi yoluyla dile getiriliyor” diye ifade ediyor.

GGG

Yukarı