Ana içeriğe atla

https://atalian.com.tr/

Araştırma

Gençler şirketlerden neler bekliyor?

15.02.2018 - 14:57

Türkiye’de 50 bine yakın Y kuşağı ile gerçekleştiren Universum İdeal İşveren Araştırması’nın sonuçları 2018 yılında işveren markalarının nasıl şekilleneceğini gösteriyor.

Lüks sektörü büyüyor

15.02.2018 - 14:50

Deloitte’un lüks raporuna göre lüks tüketiminde en büyük 100 şirket, 2015 mali yılındaki 212 milyar dolarlık net satış geliri ile büyümeye devam ediyor.

Fiziksel ile Dijital Arasındaki Sınırlar Ortadan Kalkıyor

15.02.2018 - 14:47

Fiziksel mağazalar, dijital dönüşümden geçiyor, dijital ile fiziksel arasındaki sınırlar ortadan kalkıyor. Markaların, müşterileri ile iletişim kurmak için ortalama 9 kanala sahip olduğu günümüzde çoklu kanal stratejisi zorunluluk halini alıyor.

Türkiye’de değişime öncülük eden 5 popüler sinema salonu

15.02.2018 - 14:41

Günümüzde her alanda kendini gösteren değişen tüketici beklentileri eğlence sektöründe de kendini gösteriyor. Tüketici artık özel deneyimler yaşamaya odaklı… Üstün görüntü ve ses teknolojisinden oturduğu koltuğun konforu, fuaye alanının atmosferi, sinema alanında satışa sunulan butik lezzetler gibi birçok kriter söz konusu… Bu anlamda belirtilen kriterlere uymak, tüketicilerin talep ve beklentilere cevap vermek isteyen İstanbul merkezli 5 popüler AVM’nin sinema salonlarını mercek altına alarak, hizmetteki farklarını sizlere sunmaya çalıştık.

Y kuşağı söze değil eyleme inanıyor

18.01.2018 - 14:50

Great Place to Work Enstitisü, “Best Workplaces for Milleninals” araştırmasının sonuçlarını açıkladı. Araştırmaya göre, yaptıkları işte anlam bulamayan Y kuşağı çalışanlarının sadece yüzde 29’u verimli çalışıyor. Yüzde 60’ının yeni iş fırsatı aradığı, yüzde 21’inin bir sene içinde işini değiştirdiğine dikkat çekilen araştırma bulguları, bu kuşakta diğer nesillere göre iş değiştirme olasılığının 3 kat daha fazla olduğunu ortaya koyuyor.

Subscribe to Araştırma

https://atalian.com.tr/

Yukarı