Ana içeriğe atla

S

 

Araştırma

TÜRKİYE’DE PERAKENDE SEKTÖRÜ HAREKETLENECEK

12.04.2019 - 10:54

KPMG'NİN HAZIRLADIĞI PERAKENDE SEKTÖREL BAKIŞ 2019 RAPORU, TÜRKİYE'DE 2018 SONU İTİBARİYLE 1 TRİLYON TL'LİK BÜYÜKLÜĞE ULAŞTIĞI TAHMİN EDİLEN PERAKENDE SEKTÖRÜNÜN, TÜM DÜNYADA OLDUĞU GİBİ HIZ KESTİĞİNİ GÖSTERİYOR. RAPORA GÖRE HER GEÇEN GÜN DAHA DA BÜYÜYEN E-TİCARETİN YARATTIĞI TEHDİDE KARŞIN TÜRKİYE’DE PERAKENDE SEKTÖRÜ HAREKETLENECEK. İSTANBUL HAVALİMANI'NIN YARATACAĞI POTANSİYEL, PERAKENDE SEKTÖRÜNÜ CANLANDIRACAK.

GÜNLÜK TEMASSIZ ÖDEME ADEDİ 1 MİLYONA ULAŞTI

12.04.2019 - 10:49

TEMASSIZ ÖDEMEYE İLGİ GÜNDEN GÜNE ARTIYOR. BANKALARARASI KART MERKEZİ VERİLERİNE GÖRE TEMASSIZ ÖDEME ADEDİ GEÇEN YILIN AYNI DÖNEMİNE KIYASLA 2 KATINA ÇIKARKEN, ŞUBAT AYINDA GÜNLÜK YAKLAŞIK 1 MİLYON ADET TEMASSIZ İŞLEM GERÇEKLEŞTİ. TEMASSIZ ÖDEMELERİN EN ÇOK MARKET VE YEMEK SEKTÖRLERİNDE TERCİH EDİLDİĞİ GÖRÜLÜRKEN, DİĞER SEKTÖRLERDE DE YAYGINLAŞMAYI SÜRDÜRDÜĞÜ AÇIKLANDI. 

YEMEKSEPETİ’NDEN “MÜKEMMEL İKİLİLER” LİSTESİ

11.04.2019 - 17:30

KULLANICILARININ SİPARİŞ TERCİHLERİNİ İNCELEYEREK BİRÇOK ARAŞTIRMA YAYINLAYAN YEMEKSEPETİ, BU KEZ DE YEMEK SEVERLERİN HANGİ YEMEK İLE HANGİ TATLIYI BİRLİKTE TERCİH ETTİĞİNİ MERAK ETTİ VE FARKLI BİR ARAŞTIRMAYA İMZA ATTI.

Günlük temassız ödeme adedi 1 milyona ulaştı

18.03.2019 - 10:34

Temassız ödemeye ilgi günden güne artıyor. Bankalararası Kart Merkezi verilerine göre temassız ödeme adedi geçen yılın aynı dönemine kıyasla 2 katına çıkarken, şubat ayında günlük yaklaşık 1 milyon adet temassız işlem gerçekleşti. Temassız ödemelerin en çok market ve yemek sektörlerinde tercih edildiği görülürken, diğer sektörlerde de yaygınlaşmayı sürdürdüğü açıklandı.  

ONLINE ALIŞVERİŞTE EN POPÜLER KATEGORİ: SPOR GİYİM

06.03.2019 - 17:46

TÜRKİYE’NİN EN KAPSAMLI MODA ARAMA MOTORU GLAMI’NİN ARAŞTIRMA VERİLERİNE GÖRE, TÜRKİYE’DE SPOR AKTİVİTELERİ DIŞINDA SPOR GİYİM TERCİH EDENLERİN ORANI YÜZDE 90. SON YILLARDA HIZLA YAYILAN BU TREND, ONLINE ALIŞVERİŞ DÜNYASINDA DA SPOR GİYİME OLAN İLGİYİ ARTIRDI.

DOĞRU FİYATLAMAYLA SATIŞ VE KARLILIĞI ARTIRMAK MÜMKÜN

06.03.2019 - 17:32

Türkiye’nin E-İhracat Uzmanı B2CDirect, sürdürülebilir şekilde e-ihracat yapmak isteyen tüm firmalar için “ürünlerin doğru fiyatlandırılması” konusunu masaya yatırdı. B2CDirect CEO’su Yusuf İbili, tüketici araştırmalarında çıkan sonuçlara bakıldığında, fiyat faktörünün satın alma kararlarında çok önemli bir rol oynadığını belirtti. 

Subscribe to Araştırma

n

Yukarı