Ana içeriğe atla

OPSCO REKLAM

sistem9

Araştırma

AVM yatırımı için en çekici nokta işte burası!

15.06.2017 - 17:12

Uluslararası bir gayrimenkul şirketi olan Londra merkezli Savills, 23 Avrupa şehrini alışveriş merkezleri yatırımı açısından inceledi. Savills’e göre, İsveç’in başkenti Stockholm alışveriş merkezi yatırımları için hala Avrupa’nın en çekici merkezlerinin başında geliyor.

Çocuk dünyasında markalar algı araştırması sonuçlandı!

12.05.2017 - 17:02

The Brand Age Dergisi, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramına özel Xsights Araştırma ve Danışmanlık ile birlikte gerçekleştirdiği “Çocuk Dünyasında Markalar Algı Araştırması” sonuçlarını yayımladı. Araştırmaya göre, çocuklar marka tercihlerinde en çok reklamlardan (yüzde 58) etkileniyor. Reklamları sırasıyla sosyal çevre (yüzde 49) ve arkadaşlar (yüzde 46) takip ediyor. Çocukların en sevdiği marka LC Waikiki (yüzde 36) olurken, her 10 anneden sekizi ürün alışverişinde çocuklarının tercihlerinden etkileniyor. 

Bakanlık sordu: Neden AVM’ye gidiyorsunuz?

12.05.2017 - 16:56

Gümrük Bakanlığı’nın araştırmasına göre, gençler, yaşlılara göre, kadınlar erkeklere göre AVM’yi daha fazla tercih ediyor. 50 yaş ve üzeri müşteriler ise daha çok esnaftan alışveriş yapıyor. AVM’yi tercih etmenin başlıca nedeni ise otopark.

Subscribe to Araştırma

OPSCO REKLAM

Yukarı