Ana içeriğe atla

playpark

 

Araştırma

Y KUŞAĞI İÇİN EN ÖNEMLİ KRİTER “DOĞALLIK”

10.10.2018 - 17:58

44 ÜLKEDE 4,5 MİLYAR TÜKETİCİYE ULAŞAN VE TÜRKİYE’DE BU YIL 3. KEZ GERÇEKLEŞEN “YILIN SEÇİLMİŞ ÜRÜNÜ” PROGRAMINI DÜZENLEYEN YILIN ÜRÜNÜ TÜRKİYE’NİN KURUCUSU ÇİĞDEM MİCOZKADIOĞLU, ARAŞTIRMA ŞİRKETİ NIELSEN’İN TÜRKİYE GENELİNDE YAPTIĞI ANKET EKSENİNDE ORTAYA ÇIKAN TÜKETİCİ BEKLENTİLERİNİ AÇIKLADI. 

4 PERAKENDE DEVİNDEN 3’Ü E-TİCARET İLE GÜÇLENİYOR

10.10.2018 - 17:55

TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK 100 PERAKENDECİSİNİ İNCELEYEN UNIVERA, E-TİCARET YAPAN ŞİRKET SAYISININ SON BİR YILDA YÜZDE 15 ARTARAK 75’E YÜKSELDİĞİNİ AÇIKLADI. E-TİCARET YAPISINI SATIŞ KANALLARINA ENTEGRE EDEN MARKALAR DİJİTAL DÖNÜŞÜM SAYESİNDE SATIŞ AĞINI GENİŞLETEREK GELİRLERİNİ 3 KATA KADAR ARTIRIYOR.

43 YENİ AVM GELİYOR

14.09.2018 - 14:47

TİCARİ GAYRİMENKULDE ÖZGÜN PROFESYONEL HİZMETLER SUNAN JLL TÜRKİYE’NİN ‘TİCARİ GAYRİMENKUL PAZARI GÖRÜNÜMÜ RAPORU’ YAYINLANDI. ORGANİZE PERAKENDE, OFİS, LOJİSTİK VE OTEL SEKTÖRLERİNE İLİŞKİN RAKAMLARIN PAYLAŞILDIĞI ÇALIŞMADA, 2018’İN İLK YARISINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN İŞLEMLER MERCEK ALTINA ALINDI.

TÜKETİCİLER DAVETKAR MAĞAZALARA YÖNELİYOR

14.09.2018 - 14:38

GÜNÜMÜZDE MARKALAR SADECE PAZARLAMA KAMPANYALARIYLA TÜKETİCİLERİN DİKKATİNİ ÇEKMEYE ÇALIŞMIYOR AYNI ZAMANDA GEREK MAĞAZA İÇİNDE GEREKSE DIŞ ALANLARDA MÜŞTERİYE EŞSİZ BİR MARKA DENEYİMİ SAĞLAMAYI AMAÇLIYOR. ARAŞTIRMALARA GÖRE PROMOSYONLAR VE DENEYİM ALANLARI TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA KARARINI ETKİLESE DE NİHAİ SATIN ALMA KARARINDA EN ETKİLİ YÖNTEMLERDEN BİRİ MAĞAZA İÇİ BASKILAR (POSTER, AFİŞ, TABELA) OLUYOR.

TÜRK KOZMETİK MAĞAZALARI HİZMET KALİTESİNDE SINIFTA KALDI

14.09.2018 - 14:35

ULUSLARARASI ARAŞTIRMA ŞİRKETİ 4SERVİCE’İN TÜRKİYE ÇAPINDAKİ SEKİZ KİŞİSEL BAKIM VE KOZMETİK MAĞAZACILIĞI MARKASININ 16 SATIŞ NOKTASINDA YÜRÜTTÜĞÜ “GİZLİ MÜŞTERİ ARAŞTIRMASI”, MÜŞTERİNİN HİZMET KALİTESİNDEN DUYDUĞU MEMNUNİYETSİZLİĞİ ORTAYA KOYDU. MÜŞTERİLER İHTİYACINA KOLAY ERİŞEBİLMESİ, ÜRÜN HAKKINDA YETERLİ BİLGİ ALABİLMESİ, KASADA BEKLEME SÜRESİ GİBİ MAĞAZA İÇİ HİZMET STANDARTLARINA 100 ÜZERİNDEN 53,4 PUAN VERDİLER.

CEO’LAR SOSYAL MEDYA KULLANMALI MI KULLANMAMALI MI?

14.08.2018 - 17:33

CEO’nun sosyal medyayı kullanabilme ustalığı şirketi daha ön plana çıkarıyor. Üstelik sosyal medya, şirkete insani tarafını gösterme fırsatı da sunuyor. Artık çalışanların iş dünyasından beklentileri arasında aidiyet duygusu yer alıyor.

MÜŞTERİYİ ONLINE ALIŞVERİŞTEN SOĞUTAN SEBEPLER!

14.08.2018 - 17:31

TOBB E-TİCARET MECLİSİ ÜYESİ, TİCİMAX E-TİCARET SİSTEMLERİ KURUCUSU CENK ÇİĞDEMLİ, SIK YAPILAN VE VATANDAŞI E-TİCARETTEN SOĞUTAN HATALARI 10 MADDEDE SIRALADI. E-TİCARET KULLANICILARINI BEZDİREN BU HATALARIN CİDDİ MÜŞTERİ KAYIPLARINA YOL AÇARAK SADECE MUHATABI SİTEYİ DEĞİL GENEL OLARAK SEKTÖRÜ DE ETKİLEDİĞİNİ AKTARAN ÇİĞDEMLİ, “BU ÇAĞDA BİR HİZMETİN TEKNOLOJİK ANLAMDA EN İYİSİNİ GÖREN BİR İNSAN, ESKİ TEKNOLOJİK HİZMETLERE TAHAMMÜL EDEMEZ HALE GELİYOR. BİR E-TİCARET SİTESİNİN ALTYAPISINI DAİMA SON TEKNOLOJİYE GÖRE GÜNCELLEMESİ ŞART. EN AZ TEKNOLOJİ KADAR ÖNEMLİ DİĞER BİR KONU DA MÜŞTERİ DENEYİMİDİR.” DEDİ.

Subscribe to Araştırma

playpark

Yukarı