Ana içeriğe atla

 

AVM

PANDEMİDE TÜKETİCİLERLE NASIL İLETİŞİM KURMAK GEREKİYOR?

24.02.2021 - 11:15

Günü kurtarmaya çalışmak yerine, müşteri bağlılığına yatırım yapın. Panik anlarında tüketiciler sorularına hızlı yanıt bulmak isterken, onların yanında olduğunu hissettiren markaların başarısı artıyor. Hızlı kargo, ücretsiz kargo ve kolay iade seçenekleri sunan perakendeciler ve e-ticaret siteleri, canlı yardım ve chatbot ile kullanıcılara yardımcı olan markalar, belirsizlik dönemlerinde avantaj yakalıyorlar.

RAFTAKİ HER 3 ÜRÜNDEN 1’İ İTHAL

24.02.2021 - 11:13

REM People, perakende sektörüne dair ithal ürün araştırmasının sonuçlarını açıkladı. Marketlerde bulunan 15 bin ürün içerisinde yapılan araştırmaya göre; raftaki her 3 üründen 1’i ithal. Çin’den en çok bebek ürünleri ve oyuncak gelirken Avrupa’dan kağıt ve kozmetik ürünleri ithal ediliyor.

YENİ NORMAL’İN BAŞARILI E-TİCARET STRATEJİLERİ

24.02.2021 - 11:09

Alkaş tarafından düzenlenen ve Digital Network Alkaş’ta gerçekleşen FutureCommerce360’ta, yeni normalin başarılı e-ticaret stratejileri üzerine içgörülerini paylaşan Nielsen APAC EEMEA Türkiye Analitik Danışmanlık Kıdemli Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, e-ticaret alanında analitik çalışmaların önemini vurguladı.

2021 ŞİRKETLERİN YÜZDE 70’İ İÇİN DİJİTALLEŞME YILI OLACAK

15.01.2021 - 10:16

Deloitte tarafından gerçekleştirilen 2021 Küresel Pazarlama Trendleri anketine göre, şirketlerin yüzde 70’inden fazlası, müşterilerle kurdukları bağları dijital çözümlerle güçlendiriyor. Araştırma, şirketlerin yüzde 63’ünün salgın sonrasında  teknolojiyi daha sık kullanmayı planladığını gösteriyor.

Z JENERASYONU PAZAR DİNAMİKLERİNİ YENİDEN ŞEKİLLENDİRİYOR

17.12.2020 - 09:47

McKinsey & Company, tüketimden iletişime hayatın pek çok alanında derin etkileri olan Z jenerasyonu hakkında yapmış olduğu araştırmaların sonuçlarını paylaştı. Buna göre, diğer nesilleri de etkileyerek geleceği şekillendiren bu nesil, değerler odaklı bir yaklaşımı tercih ediyor. Ayrıca hem sanal hem de fiziksel kanalların aynı anda kullanıldığı, çok katmanlı bir iletişim talep ediliyor.

SİBER SALDIRILARA KARŞI EN SAVUNMASIZ SEKTÖRLER BELLİ OLDU

11.09.2020 - 10:12

Her geçen gün sıklığı artan siber saldırılar, iş dünyasına büyük zarar veriyor. Önümüzdeki sene küresel ölçekte 6 trilyon dolarlık zarar ortaya çıkarması beklenen siber saldırılardan en çok etkilenen sektörler ve kurum içi departmanlar, Keepnet Labs’in araştırmasıyla ortaya kondu.

MODA TUTKUNLARI SÜRDÜRÜLEBİLİR MARKALAR İSTİYOR

11.09.2020 - 09:57

McKinsey & Company, moda endüstrisini mercek altına aldı. Araştırma, tüketicilerin değişen alışkanlıkları ve beklentilerine odaklanıyor. Buna göre, COVID-19 salgını, tüketicilerin moda endüstrisinde sürdürülebilirlik beklentilerine ivme kazandırdı. Tüketiciler çevre dostu ürünlere yönelmenin yanı sıra daha az ürün satın alıyor ve online kanalları daha fazla tercih ediyor.

YENİ NORMALDE ÇALIŞANA YATIRIM YAPAN KAZANACAK

11.09.2020 - 09:46

Güven düzeyi yüksek kurum kültürünün oluşturulması, şirketlerin ekonomik performansını artırırken, aynı zamanda yetenekli çalışanları kurum bünyesine çekebilmeyi ve mevcuttaki yetenekli çalışanları elde tutabilmeyi sağlıyor. Great Place to Work Enstitüsü tarafından yapılan araştırmalar, yüksek güven kültürüne sahip işletmelerde ekonomik getirinin ve çalışan verimliliğinin 3 kat arttığını gösteriyor.

YATIRIMCININ YOL HARİTASI: FİNANSAL FİZİBİLİTE

11.09.2020 - 09:44

Uzmanlar, bir yatırım projesinin başlangıç aşamasında ve tüm işleyişinde doğru adımları atabilmek için ‘Finansal Fizibilite’ çalışması yapılması gerektiğine dikkat çekiyor. Yatırımcılar, bu alandaki danışmanlık şirketlerinden aldıkları hizmet ile projeleri için atmaları gereken doğru adımları analiz edip hata yapma riskini azaltıyor.

Subscribe to Araştırma

ASDAS

Yukarı