Ana içeriğe atla

playpark

 

Araştırma

CEO’LAR SOSYAL MEDYA KULLANMALI MI KULLANMAMALI MI?

14.08.2018 - 17:33

CEO’nun sosyal medyayı kullanabilme ustalığı şirketi daha ön plana çıkarıyor. Üstelik sosyal medya, şirkete insani tarafını gösterme fırsatı da sunuyor. Artık çalışanların iş dünyasından beklentileri arasında aidiyet duygusu yer alıyor.

MÜŞTERİYİ ONLINE ALIŞVERİŞTEN SOĞUTAN SEBEPLER!

14.08.2018 - 17:31

TOBB E-TİCARET MECLİSİ ÜYESİ, TİCİMAX E-TİCARET SİSTEMLERİ KURUCUSU CENK ÇİĞDEMLİ, SIK YAPILAN VE VATANDAŞI E-TİCARETTEN SOĞUTAN HATALARI 10 MADDEDE SIRALADI. E-TİCARET KULLANICILARINI BEZDİREN BU HATALARIN CİDDİ MÜŞTERİ KAYIPLARINA YOL AÇARAK SADECE MUHATABI SİTEYİ DEĞİL GENEL OLARAK SEKTÖRÜ DE ETKİLEDİĞİNİ AKTARAN ÇİĞDEMLİ, “BU ÇAĞDA BİR HİZMETİN TEKNOLOJİK ANLAMDA EN İYİSİNİ GÖREN BİR İNSAN, ESKİ TEKNOLOJİK HİZMETLERE TAHAMMÜL EDEMEZ HALE GELİYOR. BİR E-TİCARET SİTESİNİN ALTYAPISINI DAİMA SON TEKNOLOJİYE GÖRE GÜNCELLEMESİ ŞART. EN AZ TEKNOLOJİ KADAR ÖNEMLİ DİĞER BİR KONU DA MÜŞTERİ DENEYİMİDİR.” DEDİ.

Müşteriye mutlu alışveriş deneyimi sunmanın sırrı kokudan geçiyor

27.06.2018 - 11:30

Mağazalar müşterilerine ferah, temiz, huzurlu bir alışveriş ortamı oluşturmak ve mutlu bir alışveriş deneyimi sunabilmek için konseptlerine uygun etkili kokular tercih ediyorlar. Doğru koku kullanımı müşteriyi alışveriş yapmaya da teşvik ediyor ve satışları büyük oranda artırıyor.

Tüketicilerin alışveriş tercihlerinde önemli gelişmeler!

27.06.2018 - 11:24

PwC’nin 2010’dan bu yana “Toplam Perakende” başlığı ile gerçekleştirdiği, tüketici beklentileri ve görüşlerine ışık tutan araştırması “Küresel Tüketici Görüşleri Araştırması”na bu yıl 27 ülkeden 22 bin tüketici katıldı. Araştırma, tüketicilerin hem online hem de fiziksel mağazalardan yaptıkları alışveriş kararlarında en çok sosyal medyanın etkili olduğunu ortaya koyuyor. Tüketicilerin sosyal medya aracılığıyla diğer birçok insanın tecrübelerine erişebilmesi, markalar ve perakendeciler için “güvenilir” olmanın önemini epeyce artırıyor.

Tüketicilerin yüzde 57’si yeni ürünleri denemeyi seviyor

22.05.2018 - 14:39

“Yılın Seçilmiş Ürünü” (YSÜ) programı kapsamında Nielsen’in yaptığı araştırmaya göre, Türk tüketicilerinin yüzde 57’si yeni ürünleri denemeyi severken, 25-34 yaş grubu yeni ürünleri denemeye en açık yaş grubu olarak öne çıkıyor.

Perakendede ‘S-ticaret’ çağı başlıyor

10.05.2018 - 17:22

PERAKENDEDE ‘SOSYAL TİCARET ÇAĞI’ BAŞLIYOR. “E-TİCARETTE SOSYAL AĞLARIN KULLANILMASI” OLARAK TANIMLANAN SOSYAL TİCARET, DİJİTAL ÇAĞIN YÜKSELEN ALIŞVERİŞ MODELİ. 2 MİLYAR KULLANICILI FACEBOOK, 1,5 MİLYAR KULLANICIYA SAHİP YOUTUBE, 800 MİLYONLUK INSTAGRAM GİBİ SOSYAL PLATFORMLAR, MAĞAZALARIN VİTRİNİ OLMAYA BAŞLADI. 2011’DE 5 MİLYAR DOLAR HACME SAHİP SOSYAL TİCARETİN PAYI 2016’DA 50 MİLYAR DOLARA YÜKSELDİ. ÖNÜMÜZDEKİ 3 YILDA 3’E KATLANARAK 160 MİLYARI AŞACAĞI ÖNGÖRÜLÜYOR.

Subscribe to Araştırma

playpark

Yukarı